Fiat FlexCare

NEEM EEN ABONNEMENT VOOR MEER GEMOEDSRUST



Een collectie uitgebreide garantie- en serviceplannen die passen bij uw rijgedrag.

 

layerTitle

layerDetailDescription

BESCHERMING

Bescherm uzelf tegen onvoorziene omstandigheden.

FLEXIBILITEIT

Stem uw FlexCare-plan af op uw behoeften.

EXPERTISE

Profiteer van de Fiat onderdelen en de unieke expertise van ons netwerk.



  

Waarom kies ik het best een Fiat Flexcare verlengde garantie en/of serviceplan - servicecontract - voor mijn auto?

Een serviceplan - of onderhoudsplan - helpt u niet alleen de onderhoudskosten van uw Fiat te spreiden, maar biedt u ook waardevolle aanvullende diensten om het leven met uw wagen gemakkelijker te maken. De beste oplossing is om uw serviceplan aan te schaffen wanneer u uw auto koopt, zodat u uw auto vanaf het begin kan beschermen. Als u uw serviceplan niet hebt aangeschaft toen u uw auto kocht, kan u zich nog steeds abonneren op een serviceplan vóór de eerste reguliere onderhoudsbeurt
(11 maanden na de begindatum van de garantie).
Met een verlengde garantie kan u daarnaast de fabrieksgarantie verlengen tot na de standaard looptijd, zodat u tot drie jaar langer kan profiteren van dezelfde voertuigbescherming dan bij de oorspronkelijke fabrieksgarantie. U kan een verlengd garantiecontract afsluiten voordat de oorspronkelijke fabrieksgarantie verloopt. (De handelsgarantie laat de wettelijke rechten van de consument op grond van het recht inzake de verkoop van consumptiegoederen onverlet. Deze rechten worden door de handelsgarantie niet aangetast).



{*}Aandrijflijn :Mechanische onderdelen motor, Versnellingsbak en Transmissie.
{*}Tractiebatterij :U hebt 8 jaar of tot 160.000 km garantie op uw tractiebatterij, binnen de fabrieksgarantie van uw Fiat.
{*}Fiat Pechverhelping: Pechverhelping of wegslepen 24/7, zonder kilometerbeperking, in meer dan 49 landen. In geval van mechanische, elektrische of elektronische panne of een lekke band.
*Vermogenstekort : Energietekort - als uw batterij onvoldoende is opgeladen, kunnen wij ze ter plaatse opladen waar dat is toegestaan en/of uw wagen wegslepen naar een laadstation van uw keuze binnen een afstand van 80 km, of naar het dichtstbijzijnde binnen dat bereik. In uw Fiat FlexCare-plan zijn 3 takelbeurten per jaar inbegrepen zonder extra kosten.
{*}Gezondheidstoestand van de batterij : Indicatieve informatie over de degradatie van de batterij. Het is een momentopname tijdens de onderhoudsbeurt/batterijdiagnose, vergeleken met de waarde toen de wagen voor het eerst werd afgeleverd.
{*}Slijtageonderdelen : Vervanging van aan slijtage onderhevige onderdelen (remblokken, schokdempers, zekeringen, ruitenwisserbladen...) onder normale gebruiksomstandigheden van de wagen.
{*}Service Care Plus : Beschikbaar gedurende het eerste jaar na de startdatum van de garantie van de auto en vóór de eerste geplande onderhoudsbeurt voor de duur en het aantal kilometers die in het FlexCare-plan van uw merk zijn vermeld.
*Gepland onderhoud : Een reeks periodieke onderhoudsbeurten die de werkuren en de vervanging van onderdelen dekt zoals aangegeven in de onderhoudsvoorschriften van de fabrikant onder de normale gebruiksomstandigheden van de wagen voor de gekozen kilometerstand/duur van de wagen van uw Fiat FlexCare-plan.