FIAT FLEXCARE ABONNEER JE OP GEMOEDSRUST

Een gamma van verlengde garantie- en onderhoudsplannen die passen bij jouw rijstijl.

BESCHERMING

Bescherm jezelf tegen het onverwachte.

FLEXIBILITEIT

Stem je FlexCare-plan af op je behoeften

EXPERTISE

Profiteer van Fiat Onderdelen en de unieke expertise van ons netwerk

VERLENGDE GARANTIE, EEN DUIDELIJKE WEG VOORWAARTS

"Voor mij draait het erom dat ik mezelf kan beschermen tegen het onverwachte."

EXTENDED CARE PREMIUM
Verlengde garantie1 (tractiebatterij5 + Fiat Assistance2 (incl. Stroomtekort3)

    

DIENSTENCONTRACTEN ZONDER VERRASSINGEN

"Voor mij draait het erom dat ik al mijn geplande onderhoudswerkzaamheden vooruit kan plannen."

SERVICE CARE PLUS

Gepland onderhoud + Fiat Assistance2 (incl. Stroompanne3) + Battery State of Health4

    

PACKS, DE COMPLETE AANBIEDING

"Voor mij draait het om een all-in-one dienstverlening zonder zorgen."

COMPLETE CARE
Verlengde Garantie1(Tractiebatterij5) + Gepland Onderhoud + Fiat Assistance2 (incl. Stroompanne6) + Battery State of Health4

COMPLETE CARE PLUS
Complete Care + Slijtageonderdelen6 

    

Waarom kiezen voor een Fiat FlexCare verlengde garantie en/of onderhoudsplan voor mijn wagen?

Een onderhoudsplan helpt je niet alleen om de onderhoudskosten van je Fiat te spreiden, maar biedt je ook waardevolle extra diensten om het leven met je wagen eenvoudiger te maken. De beste oplossing is om je onderhoudsplan te kopen op het moment dat je je wagen aankoopt, zodat je je wagen vanaf het begin kunt beschermen. Als je het onderhoudsplan niet bij de aankoop van je wagen hebt aangekocht, kun je je nog altijd abonneren op een onderhoudsplan vóór de eerste reguliere onderhoudsbeurt. Met een verlengde garantie kun je de standaard fabrieksgarantie verlengen. Je kunt een verlengde garantie afsluiten op eender welk moment voordat de oorspronkelijke fabrieksgarantie verloopt. (De commerciële garantie heeft geen invloed op de wettelijke rechten van de consument volgens de wet die de verkoop van consumentengoederen regelt. Deze rechten staan los van de commerciële garantie).

 

Complete Care : aan te schaffen vanaf de startdatum van het eerste jaar van registratie van de wagen en vóór het eerste geplande onderhoud voor de duur en het kilometrage van je Fiat FlexCare-plan.

Service Care Plus, gepland onderhoud: Een reeks periodieke onderhoudsbeurten die de arbeidsuren en de vervanging van onderdelen dekt, zoals gespecificeerd in de onderhoudsvereisten van de fabrikant voor normale gebruiksomstandigheden van de wagen voor de duur en het kilometerbereik van uw Fiat FlexCare-plan. Aan te schaffen vanaf het eerste jaar van registratie van de wagen vóór de fabrieksgarantie verloopt en vóór het eerste geplande onderhoud.

1Verlengde garantie : Extra dekking voor je wagen na afloop van de fabrieksgarantie die alle fabricagefouten dekt ten gevolge van defecten aan mechanische, elektrische en elektronische onderdelen.

2Fiat Assistance : 24/7 pech- of sleepdienst, zonder kilometeraftrek, in meer dan 49 landen. In geval van mechanische, elektrische of elektronische pech of een lekke band.

3Stroompanne: : Stroompanne - als je batterij in panne valt, kunnen we ter plaatse opladen waar toegelaten en/of slepen naar het door jou gewenste oplaadpunt binnen een straal van 80 km of het dichtstbijzijnde oplaadpunt binnen die straal. Je FiatFlexCare plan omvat 3 sleepbeurten per jaar zonder extra kosten.

4Battery State of Health : Een meting van de batterijcapaciteit op het moment van de onderhoudsbeurt/batterijdiagnose, vergeleken met de waarde toen de wagen voor het eerst werd geleverd.

5Tractiebatterij : Je tractiebatterij heeft een garantie van 8 jaar of tot 160.000 km voor 70% van de oplaadcapaciteit, binnen de fabrieksgarantie van jouw Fiat.

6Slijtageonderdelen : Vervanging van onderdelen die onderhevig zijn aan slijtage (remblokken, schokdempers, zekeringen, ruitenwisserbladen....) voor normale gebruiksomstandigheden van de wagen.